عكس زن خیانتکار، سرنخ كشف جنايت
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...


از سوي ديگر كارآگاهان وقتي در تحقيقات محلي از اختلاف شديد «امير» و همسرش باخبر شدند «مريم» - همسر مقتول- را به طور نامحسوس تحت نظر گرفتند تا اين كه مشخص شد او با پسر 29 ساله سابقه داري به نام «مجيد» ـ که چندبار به خاطر اعتياد و كلاهبرداري زنداني شده بود ـ رابطه پنهاني دارد.

وي پس از دستگيري در بازجويي‌ها منكر ارتباط با زن جوان شد اما پس از كشف عكس «مريم» در ميان لباس‌هايش، لب به اعتراف گشود و جزئيات جنايت را فاش كرد.

او به کارآگاهان گفت: مدتي قبل با «مريم» در خيابان آشنا شدم. او هميشه از اختلاف‌هاي شديد با شوهرش و تصميم جدي براي خودكشي حرف مي زد. پس از چند هفته به او علاقه‌مند شده و از مريم خواستم از شوهرش جدا شود تا با هم ازدواج كنيم اما «مريم» گفت که تنها راه رسيدن ما به هم، كشتن شوهرش است.ابتدا قبول نكردم اما به خاطر وسوسه‌هاي شيطاني سرانجام مجبور به اين كار شدم.

شب حادثه من و پسر عمه‌ام با كليدي كه «مريم» در اختيارم قرار داده بود، وارد خانه شديم. ابتدا چند ضربه به سرش زده و بعد هم با سيم برق خفه‌اش كرديم.

به دنبال اعتراف‌هاي «مجيد»، مأموران دو همدست او را نيز دستگير كردند. متهمان هم به جرم‌شان اعتراف كردند.هم اكنون تحقيقات جنايي از سه متهم پرونده با دستور قاضی بخش قضایی گلستان در اداره آگاهي رباط كريم ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 28 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب